صدای دانشجویان دانشگاه ایرانشهر

وبلاگ رسمی دانشجویان دانشگاه ایرانشهر

صدای دانشجویان دانشگاه ایرانشهر

وبلاگ رسمی دانشجویان دانشگاه ایرانشهر

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 93 در دانشگاه ایرانشهر

برگزاری آزمون ارشد در دانشگاه ولایت!! این آزمون که در این هفته به علت وضعیت نامطلوب جوی برگزار نشد.  و مسئولین سازمان سنجش تصمیم گرفتند که این آزمون را به یک هفته جلو تر انتقال دهند(قرار بود 16*17 و18 بهمن برگزار شود که به ترتیب طی روزهای چهارشنبه 23 ، پنج­شنبه 24 و جمعه 25 بهمن­ ماه یعنی هفته آتی انتقال یافت)تا داوطلبین از آزمون جا نمانند.
 حالا این ها بکنار میخواهم از دکتر دامنی تشکر کنم که پیگر برگزاری آزمون کارشناسی ارشد93 در دانشگاه ایرانشهر و شهر ایرانشهر بودند اما ای کاش در هنگام ثبت نام این امر تحقق میافت و خیل زیاد دانشجویان داوطلب که در دانشگاه ایرانشهر مشغول به تحصیل هستند عازم چابهار یا زاهدان نشوند و مشکلی در راه برایشان پیش نیایید امسال گذشت اما از سال بعد این مسئله هم برطرف خواهد شد امیدوارم شهرهای  دیگر هم حوزه امتحانی داشته باشند البته در سال های بعد ....
یک نکته : از آنجایی که آزمون در محل سوله ورزشی برگزار میشود از مسئولین تقاضا دارم که برای حفظ آبروی دانشگاه و شهر ایرانشهر محوطه منتهی به سوله را محیا کنند ،مسئولا میدونید که که بارندگی شده و گل لای هم هست اون لوله ها و بتن های که در اطراف محل هستند رو جابجا کنید .
راستی به آقای دکترخودمون (دکتر رضایی )که به دیدار رئیس جمهور نائل شدند هم تبریک میگویم امیدوارم پرزیدنت روحانی رو راضی کرده باشن و یک بودجه خوب !! البته از مبادی قانونی و وزارت خانه خاصش .

صدای دانشجویان دانشگاه ایرانشهر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد