صدای دانشجویان دانشگاه ایرانشهر

وبلاگ رسمی دانشجویان دانشگاه ایرانشهر

صدای دانشجویان دانشگاه ایرانشهر

وبلاگ رسمی دانشجویان دانشگاه ایرانشهر

وضعیت بسیار بد خوابگاه ها دانشگاه ولایت ایرانشهر



این عکس متعلق به خوابگاه پسرانه صنایع هست.
نمازخانه و سالن مطالعه دیروز
اردوگاه امروز
خوابگاه صنایع

این همه گفتیم آقایان جا ندارید دانشجو نگیرید البته میدونم خیلی از دانشگاه ها حتی خوابگاه هم نمیدن اما تورو خدا این عکسو ببینید امیدوارم این تصویر برسه به مسئولای وزارت خانه تا رسیدگی کنند اگر آقایان قدرت اداره و مدیریت ندارند خودکار و کاغذ  هست لطفا جای خود را به یک نفر که کاربلد هست بدهند تا این مشکلات برای دانشجو پیش نیایید ، اقایان به اصطلاح مدیر * معاون دانشگاه  ولایت تا به حال شب زمستونی ایرانشهر و یا گرماشو تجربه کردین آقای دکتر رضایی شما چند بار تو گرما یا سرما بدون کولر و بخاری بودین بچه ها تون چطور  بودن میدونید که پدر و مادر این دانشجو ها فکر می کنند که بچه هاشون مشکلی ندارن  اما برعکس پول شهریه خوابگاه میدن پول غذا میدن و این هست حال روزشون....


صدای دانشجویان دانشگاه ایرانشهر


برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 93 در دانشگاه ایرانشهر

برگزاری آزمون ارشد در دانشگاه ولایت!! این آزمون که در این هفته به علت وضعیت نامطلوب جوی برگزار نشد.  و مسئولین سازمان سنجش تصمیم گرفتند که این آزمون را به یک هفته جلو تر انتقال دهند(قرار بود 16*17 و18 بهمن برگزار شود که به ترتیب طی روزهای چهارشنبه 23 ، پنج­شنبه 24 و جمعه 25 بهمن­ ماه یعنی هفته آتی انتقال یافت)تا داوطلبین از آزمون جا نمانند.
 حالا این ها بکنار میخواهم از دکتر دامنی تشکر کنم که پیگر برگزاری آزمون کارشناسی ارشد93 در دانشگاه ایرانشهر و شهر ایرانشهر بودند اما ای کاش در هنگام ثبت نام این امر تحقق میافت و خیل زیاد دانشجویان داوطلب که در دانشگاه ایرانشهر مشغول به تحصیل هستند عازم چابهار یا زاهدان نشوند و مشکلی در راه برایشان پیش نیایید امسال گذشت اما از سال بعد این مسئله هم برطرف خواهد شد امیدوارم شهرهای  دیگر هم حوزه امتحانی داشته باشند البته در سال های بعد ....
یک نکته : از آنجایی که آزمون در محل سوله ورزشی برگزار میشود از مسئولین تقاضا دارم که برای حفظ آبروی دانشگاه و شهر ایرانشهر محوطه منتهی به سوله را محیا کنند ،مسئولا میدونید که که بارندگی شده و گل لای هم هست اون لوله ها و بتن های که در اطراف محل هستند رو جابجا کنید .
راستی به آقای دکترخودمون (دکتر رضایی )که به دیدار رئیس جمهور نائل شدند هم تبریک میگویم امیدوارم پرزیدنت روحانی رو راضی کرده باشن و یک بودجه خوب !! البته از مبادی قانونی و وزارت خانه خاصش .

صدای دانشجویان دانشگاه ایرانشهر

ترم بهمن رو تعطیل کنید!!

شروع رسمی ترم در سایت دانشگاه: 5 بهمن
حضور دانشجویان سر کلاس ها: 25 بهمن
تعطیلی قبل از عید: 5 اسفند
شروع کلاس ها بعد از عید: 1 اردیبهشت
پایان کلاس ها: 20 اردیبهشت
___________________________

سر جمع 30 روز(با احتساب روزهای تعطیل!)

دقیقا اینجوری به کجا خواهیم رسید فکر کنم اگر ترم بهمن رو بردارن بهترین گزینه باشه چون 30 روز هم نمیشه که کلاسی دایر باشه مسئولای آموزش جدی خوابند ؟؟؟

صدای دانشجویان دانشگاه ولایت


از ما که گذشت ....


از ما که گذشت ....

روند کند اجرای پروژهای عمرانی دانشگاه ، نبود استاد در برخی گروه های آموزشی


دو تا از پروزه های عمرانی دانشگاه ولایت که چند سال از عمرشان میگذر تازه دارن آماده میشوند

نمیدانم اما برای یکی از همین پروژه ها (سلف سرویس از دانشجوها مبلغی پول برای کارت گرفتن که فک کنم پولش رفت و ما در این سلف غذایی نحوردیم مبلغ اون پول15000هزار تومان بود نمیدونم این پول به دانشجو ها فارغ التحصیل برگشت داده شد یا نه!!! حالا پول که هیچ به دانشجو های تازه یه غذایی در شان دانشجو بدن غذایی ندن که بعد از تمام شدن درس دنبال معالجه معده ناکار شده باشن.

 بلاخره این تخت جمشید دانشگاه هم داره تموم میشه و دانشجویان میرن رو صندلی هاش درس بخونن

برای دنبال کردن روند کند پیشرفت پروژه ها میتوانید به پورتال همون سایت عقب مانده دانشگاه بروید و اطلاعاتی کسب کنید آدرسش نمیدونم از آقای نخعی اگر اشتباه نکنم بپرسید.

راستی تا یادم نرفته فکری برای گرفتن استاد برای بعضی گروه ها باشید بعضی که اساتیدشون انگشت شمارن دروس تخصصی رو هم چی بگم خبر دارم که دانشجوهای ورودی 89 که دارن درسشون تموم میشه یه درس استاد ندارن و بدون اون درس هم فارغ التحصیل نمیشن!! گفتم که بدونید اینها همه از عدم کاردانی مدیریت سرچشمه میگیره و روابط عمومی ضعیف.

صدای دانشجویان دانشگاه ایرانشهر


دانشگاه ولایت به خود شکل میگیرد.

ساخت دیوار و سردر دانشگاه ایرانشهر


 نهایتا قراره که این شکلی بشه

 اینم تصویری از دیوار دانشگاه